COSTUM RETRO CHIC 0162
Meniu
Coșul meu
Coșul este gol!

COSTUM RETRO CHIC 0162

1.500,00 Lei

Costum rosu cambrat in talie cu umeri inalti.
Fiecare produs este atent realizat si atrage prin croiala de calitate, acordam o atentie deosebita detaliilor si cusaturilor.
Pantalonii sunt cu talie inalta.

Material de baza: 89% bumbac, 11% Elastan
Captuseala: 94% matase, 6% elastan
Material import Italia
 
CURATARE CHIMICA PROFESIONALA
 
Manechina poarta in imagini masura SMALL
Inaltime (cm): 1,75
Bust (cm): 78
Talie (cm): 62
Sold (cm): 92

Disponibilitate:
În Stoc
Cod produs:
0162
Categorii:
Cantitate
Transport gratuit
Transport gratuit
Transport gratuit in toata tara
Cumpara acum. Plateste mai tarziu
Cumpara acum. Plateste mai tarziu
Cumpara acum, plateste mai tarziu - acceseaza favoritele si plateste cand vrei
Plati securizate
Plati securizate
Cumpără cu încredere folosind plăți sigure care îți protejează informațiile!

Costum rosu cambrat in talie cu umeri inalti.
Fiecare produs este atent realizat si atrage prin croiala de calitate, acordam o atentie deosebita detaliilor si cusaturilor.
Pantalonii sunt cu talie inalta.

Material de baza: 89% bumbac, 11% Elastan
Captuseala: 94% matase, 6% elastan
Material import Italia
 
CURATARE CHIMICA PROFESIONALA
 
Manechina poarta in imagini masura SMALL
Inaltime (cm): 1,75
Bust (cm): 78
Talie (cm): 62
Sold (cm): 92

Produsele vor fi livrate prin intermediul unor firme de curierat rapid in termen cuprins intre 1 si 15 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii. Rallure poate confirma comenzile inainte de onorarea lor prin contactarea Clientilor.

In situatia in care Clientul nu este gasit la adresa mentionata in comanda transmisa Rallure, Clientul va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Factura reprezinta contractul de vanzare a produselor. Receptia produselor presupune acceptul Clientului ca acele produse au ajuns in stare buna. Prin semnarea facturii Clientul isi exprima acordul ca produsele livrate sunt conforme cu comanda sa.

Rallure isi rezerva dreptul de a intarzia sau anula livrari ale produselor comandate in situatia in care comenzile nu pot fi onorate din motive ce nu tin de Rallure.ro, si anume: incendii, inundatii, epidemii, greve, acte de terorism, tulburari civile sau orice alte cauze de forta majora, cele enumarate nefiind limitative.

Clientul trebuie sa accepte in prealabil prevederile prezentului documentul pentru a avea acces la Serviciul oferit de catre Rallure. Rallure poate limita partial sau total accesul Clientului la Serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.

Rallure poate denunta unilateral contractul, nemaionorand automat comanda efectuata de catre Client, fara a putea fi obligata la plata de despagubiri, indiferent de natura lor, in urmatoarele cazuri:
- banca emitenta a cardului Clientului nu accepta plata, in cazul in care plata s-a efectuat online;
- procesatorul de carduri nu valideaza tranzactia prin card bancar din diverse motive;
- Clientul nu confirma comanda efectuata pe www.rallure.ro;
- Clientul nu a furnizat date corecte si/sau complete la momentul intocmirii comenzii, inclusiv codul numeric personal in cazul persoanelor fizice

Detaliile de livrare a produselor nu constituie o obligatie contractuala din partea Rallure. Pentru evitarea oricarui dubiu, Rallure nu poate fi obligata la plata de daune-interese, in cazul in care Clientul poate fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma incalcarii detaliilor de livrare.
Rallure poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Rallure include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare.
La solicitarea Clientului Rallure il poate informa pe acesta asupra stadiului in care se afla comanda. Livrarea produselor se va face numai catre persoanele cu capacitate deplina de exercitiu, pe baza unui act de identitate.
In situatia in care produsul nu poate fi livrat, Rallure se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate in termen de maxim 30 de zile
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Produsul are marimi eronat comandate. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Client.
- Produsul a fost livrat gresit. In aceste conditii Clientul va semnala acest lucru imediat Rallure si va refuza receptia comenzii prezentand dovada erorii livrarii fata de comanda initiala.

Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, placuta metalica de branding, eticheta de pret cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate Clientului, fara rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirii acestuia.

Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Clientului. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, si formularul retur completat de catre Client. Rallure va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre Client, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Suma restituita nu include cheltuielile de transport.

Comenzile care au fost ridicate de la magazine sau au fost transportate de Rallure direct la Clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile Clientului.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);
- produsul trebuie returnat sigilat, reambalat;
- produsele trebuie returnate numai prin curier rapid.

Ca atare, Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- cand se doreste de catre Client inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;
- solicitarea de returnare a produsului prin renuntarea la cumparare este facuta cu depasirea termenului de 10 zile lucratoare de la primirea produsului;
- produsul nu este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);
- produsul care se doreste a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate fiind confectionate dupa specificatiile/masurile clientului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre Client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Clientul declara ca a luat cunostinta si este de acord cu toate cele mentionate mai sus, inclusiv cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare dispozitiile Codului Civil.